nota bergerak

jika inginkan pendapat.. ataupun nak aku jadi jurufoto korang.. email ke akunescafekausiapa@gmail.com.. sebarang pertanya.. boleh terus email aku

Sunday 10 March 2013

P.I.3 Studio

tekan.. berminat.. and dial.. Tempahan pakage wedding atas rm1000 anda akan dapat kupon photoshot studio at p.i.3 studio.. Kami juga ada perkhidmatan baru yang ingin di twaarkan.. Perkhidmatan DJ.. Also great NEws to model and photographer friend.. kami dah buka sewaan studio.. if berminat.. boleh contact kami.. more? Visit our page..https://www.facebook.com/puncak.impian.9

Syarikat aku dah mula berkembang.. Makin hari makin bz kau dibuatnya.. kau penah rasa tak bz mmacam aku nie? Dato Husni kata.. "aku yang menteri nie pun tak sebz ang" (aku tukaq lorat kedah skit noh.. ahahaha)

So hasilnya mcm nie la.. sory tak dapat updte bnyak aku bz ahahahaha.. apa pun wish me and my friend good luck untuk uji bakat maharaja lawak 7 yea.. nak cuba nasib mana tau dapatkan.. hehehe

No comments: