nota bergerak

jika inginkan pendapat.. ataupun nak aku jadi jurufoto korang.. email ke akunescafekausiapa@gmail.com.. sebarang pertanya.. boleh terus email aku

Saturday, 20 June 2015

AWEX AUMMM AUMMMM


Sebenarnya aku nie sangat rasa kehairangan dan keajaiban.. Tentang perangai2....  wanita2 gadis2 anak2 kecil yg kita spesifikasikan sebagai perempuan..  Yang aku dapat detect buat masa sekarang nie ..

1. Menjerit hampir untuk setiap perkara. Jumpa kawan lama, benci, suka, gembira melampau, apa sahaja. Menjerit.

2. Tak kira nampak hantu, bangunan runtuh, gunung berapi, kereta accident, perkara pertama yang perlu dilakukan ialah. Tutup telinga...

3. Tertarik kepada benda berkilat. Macam ikan...

4.  Rasa kawan yang dia ada sekarang ialah kawan sampai mati atau BFF.. Tapi yang selalunya tak. Kalau laki ada BFF mesti kita akan di anggap GAY..

5. Bila balas chat dgn Boyfriend singkat je.. dgn kawan diorang perhhh karangan..

Aku keluarkan tiori nie dari si Kopi ... Ganjil tp tu la.. Perempuan..

1 comment:

Анна Лапина said...

Это мы так подошли к вопросу отличного интимного досуга, что всегда обеспечивают Проститутки в Киеве. Сексапильная индивидуалка. Люблю доставлять мужчинам истинное блаженство. 300 гр пол час. Русских всегда недооценивали, а между тем они умеют хранить секреты не только от врагов, но и от друзей.