nota bergerak

jika inginkan pendapat.. ataupun nak aku jadi jurufoto korang.. email ke akunescafekausiapa@gmail.com.. sebarang pertanya.. boleh terus email aku

Sunday 15 April 2012

Angkat tangan Doa

bersyukur ats pemberiannya

Wah.. rasanya lama aku tak update blog ni.. banyak post lama yang aku dah delete.. sebab apa? abang aku la, suruh aku delete sebab bakal kakak ipar aku nak baca blog aku.. faham-faham la kan.. ada ayat-ayat yang korang bawah umo tu tak boleh tahu.. hahaha.. ohya.. aku belajar bahasa pro kedah.. toyu = Kicap.. hehehe..

Kemali ke topik, aku nak tagaskan kepada umat islam. Kau fikir dan renungkan.. Dalam sedalam dalamnya. Kau islam atas dasar apa? adakah kau islam sepertimana di nyatakan oleh baginda nabi.. Kau ikut suruhan tuhan dan tingalkan larangan.. pandai baca Al-Quran.. Ataupun kau islam dalam ic kau je?

Tapi apa yang aku dapat jawapan.. Ada yang kata sebab minat.. okey.. aku pun tanya, minat tentang apa? dia kata minat tengok orang islam pakai kopian mesti nak p solat.. hadoi.. ape la.. ayah aku selalu pakai kopiah dlm rumah.. ingat apa.. bulih main minat-minat pula. ingat macam org isap rokok ka.. smua suka asap.. hadoi~ dugaan dugaan.. di mana kau berada?

No comments: