nota bergerak

jika inginkan pendapat.. ataupun nak aku jadi jurufoto korang.. email ke akunescafekausiapa@gmail.com.. sebarang pertanya.. boleh terus email aku

Monday 21 May 2012

Bosan dalam Hubungan

Kalau kau ada tara nie agak nak bosan tak? hahaha.. dah dapat sambaq trus
okey~

Lepas aku putus dengan Fatin dulu, terus blog aku jadi suram. Dah ada yang tanya aku macam-macam persoalan. Sampai tahap menyoal aku nie Playboy ke. Aduh.. dalam soalan dia hingga menusuk kalbu. Tapi kau akan rasa sampai satu tahap di mana kau akan mula tak tau nak buat apa dengan awex kau.Nak pi tengok wayang smua dah tengok, tambah-tambah bulan puasa dah dekat. Selalunya akan mula ada cerita yang menginsafkan, memang susah la nak tengok kau pergi.

Asalkan keluar dating je, pergi kedai makan. Semua tempat makan atas darat sampailah dalam laut kau dah santap. Atas kubur tak nak try? So? apa kau nak buat?

Serius aku cakap zaman sekarang kau tak payah la kawan lama-lama. Baik kawin awal je la. Nak tau rahsia rumah tangga yang menyebabkan rumah ni tiang dia kukuh?

Benda ni asalkan kau dah sampai umur yang sepatutnya memang kau dah tau. Bila dah kawin kau boleh buat Sex. Jadi hubungan kau akan jadi lebih intim. Keterujaan kau akan bertambah tiap-tiap hari bersama yang halal. Kalau teruja sangat, menda tu la kau akan menghadap tiap-tiap ari.

Lepas tu kau dapat anak, bertambah seri la kehidupan kau. Jadi perkahwinan boleh menghilangkan kebosanan perhubungan dengan kemudahan sex dan zuriat. Jadi buat apa kawan lama-lama kalau nanti bosan kau rasa sakit hati ataupun kau sakitkan hati orang.. Baik kawin cepat-cepat. Tapi pastikan kau dah cukup sedia. Kalau diri sendiri pun tak cukup makan, baik jangan.

Photo Editing Tips:
Gambar yang blur juga boleh menjadi menarik dengan caranya. mungkin kau boleh kasi lebih cahaya kepada gambar untuk kasi effect glow. Setakat ni aku buat gmabar yang blur belum ada yang tegur la..  Tapi kalau kau kasi blur sampai tak nampak muka. dah bukan orang jadinya kan. 


Model : Phena 
Photog : Aku
Lokasi : Syakaroni

No comments: