nota bergerak

jika inginkan pendapat.. ataupun nak aku jadi jurufoto korang.. email ke akunescafekausiapa@gmail.com.. sebarang pertanya.. boleh terus email aku

Thursday 20 September 2012

Bersama Mereka

Yang terbaru aku dan rakan-rakan pergi ke event yang di anjurkan oleh Durianz di Pulau Penang.. Kalau tak salah seramai 7 orang model yang melibatkan diri.. Photog dan Mua aku tak sempat kira.. hahaha.. Semua model nie cute, cantik dan bergaya. Sememangnya semua gadis-gadis.. Kalau lelaki mesti ada perkataan tampan di situ.. hahaha..

Yang menariknya event kali nie.. dan pertama kali aku join event yang tak perlu keluarkan modal tetapi dapat makan percuma. serius aku rasa gila berbaloi manumpang kawan aku datang ke Penang. hahaha.. dengan modelnya yang terbaik dan layanan dari penganjur yang sangat la terbaik.. Membuatkan event nie sangat la rancak dan terbaik jugak.. hehehe.. Aku pun dapat jumpa diorang-diorang yang aku kenal at fb je.. masa event tu baru dapat jumpa..

Lepas event kitorang pekena laksa penang pula.. perh memang terbaik.. korang yang tak penah datang Penang.. and akan datang.. aku syorkan .. Cuba rasa laksa Penang.. sedap hingga menjilat camca.. laksa tak pakai tangan and jari tau.. hahaha.. so aku akhiri penulisan aku kali nie dengan gambar2 model time event tu ye.. selamat mencuci mata.. hehehe







No comments: