nota bergerak

jika inginkan pendapat.. ataupun nak aku jadi jurufoto korang.. email ke akunescafekausiapa@gmail.com.. sebarang pertanya.. boleh terus email aku

Saturday 11 May 2013

Rupa dan duit


asyik letak gambar orang lain je.. nak letak jugak gambar sendiri kan.. ahahaha.. belagak jap jadi orang kaya untuk tittle kali nie..

Baru tadi aku usha satu video dalam youtube.. minah sengal,tak lawa, and yang pasti bukan pilihan aku la.. hahaha.. merungut pasal zaman sekarang lelaki takda duit perempuan tak pandang.. Cinta? cinta boleh kasi kau kenyang ke? Okey here the deal.. Okey3.. aku seorang lelaki yang jenis no money no talk.. tapi dalam bisnes je bukan dalam soal perasaan.. Rupa? aku tak hensem.. mungkin kacak tu ada la jugak.. bhahahaa..

Tak hensem janji ada duit,

Mungkin di kalangan reader blog aku dalam kategori yang aku nak kondem.. sebelum korang naik angin baik tutup browser korang.. hahaha.. bukan apa karang terasa sakit jantung susah pulak kan..

Perempuan yang nak lelaki yang kaya, okey, aku tau sapa tak nak hidup senang masa depan cerahkan.. Tapi, kau nak lelaki yang kaya.. Bagi aku, walaupun aku tak de la kaya kan.. Aku still nak yang at less sepadan dengan diri aku.. Kau memilih, boleh.. tapi kalau kau nak lelaki yang kaya, pasti kan kau tu at less lawa/cantik.. cermin diri sebelum memilih..

Errr... kalau aku kaya, buat apa aku cari bini or awex yang tak lawa.. padahal ramai yang berator tunggu giliran kan. Kenapa nak kutip sesuatu yang tiada apa2.. Aku pernah dapat awex macam gini masa aku kerja dispatcher dulu.. Dia tinggalkan aku untuk seorang mamat kerja Supervisor.. Selepas aku buka studio aku, setelah lama dia tak contact aku.. tetiba ja muncul balik.. okey.. aku nampak niat dia..

Aku lebih selesa naik moto wave aku, di gelar mat rempit jalanan.. dari aku dapat bakal isteri yang jenis gila duit.. bisnes apa pun kau, kaya mana pun kau.. mesti kau akan rasa kejatuhan dan masa di mana kau sesak dengan hal kewangan.. Kelau dia tinggalkan kau masa tu.. apa kau nak buat? so fikir2 kan lah

No comments: