nota bergerak

jika inginkan pendapat.. ataupun nak aku jadi jurufoto korang.. email ke akunescafekausiapa@gmail.com.. sebarang pertanya.. boleh terus email aku

Tuesday 24 September 2013

Kahwin Agama

bila aku bengang aku suka duduk celah org ramai.. aku akan rasa aku di sisihkan sorang2.. ahahaha.. bodo btoi

Pelik kan tajuk aku kali nie? bukan sebab mereng lama tak update.. tapi sebab ada krisis dengan awex aku.. Ops lupa.. awex lama aku dah putus. sekarang aku kawan dengan non muslim.. Seorang penyanyi dari thailand.. Dah siap ajak kawin bagai.. Tapi bila aku suruh dia tukar agama.. Pelbagai alasan dia kasi.. Perh... Soalan paling gampang aku pernah dengar tadi..

"WE marry but still maintain our religion"

errrrr... wat the tuttttt.. hoi... apa nie~  ingat macam kacuk binatang ka.. main kasi diorang rogol tak kira jenis apa pun.. tetiba ja keluar anak kasi gabung nama.. islam + budda = sida? cop3.. tak mungkin la.. islam dari jiwa.. Hal agama dowh.. aku pun tak faham ada juga banyak kes yang aku dengar.. murtad sebab nak kawin..

Mungkin jalan terbaik tinggalkan je la kan..

Sejahil-jahil aku.. tak de la sampai nak murtad bagai.. Gila kau tak bau syurga doh.. Banyak2 la taubat.. buakn tau buat okey.. Dunia akhir zaman katakan.. (ari-ari aku dengar perkataan nie).. Lagi satu, isu nak kasi kawin berlainan agama.. PErh bulih terkeluar janjong aku ikut jubo.. =.=" gila tak betol la sapa yang nak kasi buat bendalah tu.. otak ada tapi.. mungkin urat saraf dia seua dah tercabut..

SAPA RAJIN P PLUG IN BALIK~

No comments: