nota bergerak

jika inginkan pendapat.. ataupun nak aku jadi jurufoto korang.. email ke akunescafekausiapa@gmail.com.. sebarang pertanya.. boleh terus email aku

Friday 4 January 2013

Persoalan hidup Aku

Bila la aku boleh lukis muka korang kan.. meh la sini meh..


Setiap kali aku kapel ataupun minat kat seseorang aku akan fikir beberapa kali.. Aku sekadar suka ataupun aku jatuh cinta. Adakah aku mudah jatuh cinta? wei.. banyak kali dah kot aku tanya kat diri aku sendiri.. Tapi sekali pun aku tak pernah jawab.. 

Bak kata Ramlie Awang Mueshid.. Gone with the wind..

Terapung-apung bagaikan kepulan awan putih di langit bumi. Kadangkala bertukar menjadi mendung dan menumpahkan air hujan ibarat manik-manik jernih yang pernah mengalir dan membasahi pipi..

Sekali lagi ku buat keputusan untuk tinggalkan seorang gadis Penang.. Kenapa? bagi aku seorang yang tak hormat boyfriendnya akan terbawak-bawak hinggalah titik pertengahan alam perkahwinan.. Aku tak nak isteri yang terlalu kawal aku.. Kerja aku photographer.. Biasa la aku keluar dengan model-model. Itupun untuk shoting ja.. Lain-lain tak de la kan.. So aku perlukan seorang yang bergelar gadis yang memahami.. nak ikut aku p mana-mana pun aku tak kisah.. nak menempek time aku shot lagi aku suka.. 

So aku single kembali la jawabnya.. Orang yang pertama putus untuk tahun 2013.. 

Aku suka perempuan yang caring.. Boleh kongsi susah senang aku.. Kalau cemburu kasi tau.. Aku akan jelas kan if benda tu aku tak bersalah.. (Tapi kompem aku tak bersalah.. Aku setia kot).. Aku boleh setia.. tapi jangan buat hal time couple.. 3 kali minta putus,alamatnya tanah perkuburan la.. bukan bunuh la.. Tapi tanah perkuburan cinta.. 

Aku tak suka perempuan gila duit....

Aku anti gila arh jenis nie.. oi sial la jenis ampa nie.. nak duit p bank la.. cari laki buat apa.. ingat loan ka? main jauh-jauh.. shuh shuh..

Apa pun, Aku yakin... suatu hari nanti, seseorang akan muncul kat depan aku dan kasi aku jawapan yang tepat.. Aku akan tunggu dia sampai bila-bila

No comments: