nota bergerak

jika inginkan pendapat.. ataupun nak aku jadi jurufoto korang.. email ke akunescafekausiapa@gmail.com.. sebarang pertanya.. boleh terus email aku

Friday 4 January 2013

Cinta Kolestrol



Bak kata org cinta tak berlemak tak layan kan.. bila berlemak.. cukup rasa.. kekal selamanya.. hahaha

Dulu member aku mengadu kat aku pasai budak prempuan nie.. dok lawan cakap dia.. kutuk2.. hahaha.. Lepas 5 tahun tak contact.. td dia call aku and say.. "Bro aku dah nak kawin dengan awex voicemail la" tergejut aku.. biar betol, sejak bila korang becinta? bukan kira nampak ja nak begaduh ka? hahaha.. siot la kau Haris.. kawin awal dari aku.. jelez arh bro.. Apa pun thank, aku tak sangka kau always follow aku punya blog.. Nanti pic wedding sempoi punya aku kasi..Tapi serius aku jelez..

SAPA NAK KAWIN DGN AKU?????

Tu la kan, orang kata kadang-kadang orang yang paling kita benci la yang akan jadi orang yang kita sayang.. Dan kadang-kadang orang yang kita sangat sayang akan jadi orang yang sangat kita benci.. Kau pernah dengar pasal ying yang? satu simbul yang cina selalu guna.. Berdasarkan hukum-karma.. Baik di balas baik.. jahat di balas jahat.. kan?

Ying Yang Pulak dah....

DAlam perhubungan yang berjaya hukum karmanya.. yang solf + hard.. yang hard + soft.. so gabungan tu menjadi sesuatu yang stabil.. bila keras dia boleh kau lembutkan.. keras kau dia boleh lembutkan.. di situ kita dapat lihat hubungan yang intim terjalin.. Tapi siapa tahu? Jodoh milik tuhan kan..

Aku harap aku dapat la kawin sebelum aku dijodohkan oleh mak aku.. bhahaha... Nak ada jodoh sendiri kot.. apa pun aku ada la minat sorang gadis tu.. mungkin aku perlu kata dah cinta.. tapi aku takkan dapat dia.. So, apa aku mampu? hanya jadi seorang sahabat yang akan sentiasa ada di sisi.. Harap dia tak macam Ain.. Kerana Bf putus sahabat dgn aku..

Gila sedih kot....

2 comments:

Domo said...

sedihkan kawan putus gan kita sebab gf/bf die hoohoo

Aku Nescafe said...

hehehe.. kadang2 kita tak dapat faham kata2 hati kita sendiri kan..